Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2018 17:26 - Последен дъх, поспри!
Автор: prozaichnapoeziq Категория: Поезия   
Прочетен: 567 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Последен дъх, поспри! Аз още чакам!

 

Ръката ми изтърка броеницата,

надеждата изпука като става,

устните объркаха молитвата

и падна онзи лист от календара,

където оградих деня, във който,

„Аз няма да се върна!“, каза ти,

аз пък“Ще се върнеш!“

След нервен смях вратата се затръшна,

„Аз няма да се върна!“, чух да викаш,

аз пък:“Тук съм, знаеш пътя!“

 

Последен дъх, поспри! Аз още чакам!

 

Детето дребно ме попита,

със мокри мигли, с лиги на устата:

„Бабо, кого чакаш,

та гледаш само към вратата?“

 

Последен дъх, поспри! Аз още чакам!

 

Да сложа край? Защо пък?

Накъде след края?

След края следвало начало...

А след началото къде? Към края?

Подай ми онзи лист от календара,

отзад съм залепила снимка,

искам да я видя,

дете, подай ми очилата!

Детето дребно каза:

„Бабо, някой чука на вратата!“

 

Последен дъх, поспри! Аз още чакам!



Тагове:   поезия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prozaichnapoeziq
Категория: Поезия
Прочетен: 47391
Постинги: 36
Коментари: 15
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930