Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2019 08:58 - МЪДРА СТАРИЦА
Автор: prozaichnapoeziq Категория: Поезия   
Прочетен: 2268 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

МЪДРА СТАРИЦА

 

 

Теб, цъфнала вишно бих те възпяла,

една аз в самотата си - цяла

и ти в самотата си бяла – една,

как отронваш цветец мимолетен,

а аз сълза помътняла -

трофей за мъдрост,

за свободата – медал,

но едва ли за туй съм мечтала

и едва ли ти за туй си мечтала.

 

Теб, цъфнала вишно бих те възпяла -

на времето вечно- отпор,

а аз на времето вечно – мерило,

как на инат раждаш напролет,

а аз на инат те поливам,

напук на младостта посивяла,

но едва ли за туй съм мечтала

и едва ли ти за туй си мечтала.

 

Теб, цъфнала вишно бих те възпяла

и бих те показвала горда и бяла -

канара в кръговрата на преходност,

до рухнал дом - цяла,

на съседи случайни и гости далечни -

обелиск във забравата,

но едва ли за туй съм мечтала

и едва ли ти за туй си мечтала.

 

Теб, цъфнала вишно те нарекох приятелка -

другар верен във дните, когато заедно мечтаехме

и тук засадихме мечтите за сплетени длани,

чела смирено допряни, устни развързани,

сърца от копнеж запламтяли, планове, клетви, сълзи -

на човека – мерило, на свободата – отпор,

нали цъфнала вишно, за туй си мечтала

и аз за туй съм мечтала,

да бъдеш за двама събор, цъфнала вишно,

мъдра старице, така бих те възпяла!



Тагове:   мечти,   мъдрост,   любов,   поезия,   вишна,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хубаво е,...
13.06.2019 11:33
да възпяваш любими неща чрез стихове. И аз обичам повече Вишни отколкото Череши. Възпявай още,.... добре го правиш !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prozaichnapoeziq
Категория: Поезия
Прочетен: 47321
Постинги: 36
Коментари: 15
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930